Wat een avontuur

Ola!

Ik vertrek naar Peru voor een jaartje te gaan feesten! Euhhhhmm... studeren bedoel ik natuurlijk ;) Omdat een jaar toch lang duurt, start ik deze blog waarop ik regelmatig ga proberen iets te posten zodat jullie op de hoogte blijven van de avonturen die ik beleef! ^^

Veel leesplezier! :D

dinsdag 6 september 2011

Vertrek

Jaja, overmorgen is het daar. Mijn vertrek naar Peru. Het komt nu zo dichtbij maar ik kijk er zó hard naar uit! Hoog tijd dus om is een berichtje te posten op mijn blog. De afscheidsronde ligt voor een groot deel achter de rug, al is het zwaarste gedeelte nog op komst. Afscheid nemen is toch iets raar, personen die u nauw aan het hart liggen nog een laatste keer vastpakken en zeggen tot over een jaar. Natuurlijk blijft het contact met de meeste wel behouden door mail, facebook, skype, ...

Ik kom terecht bij een, nu al, super gastfamilie! Mijn gastouders heten Carlos Alberto Fernandez Rodriguez (aan jullie om zijn voornaam te vinden) en Violeta Olano Diaz. Ze zijn beide 67 jaar en gepensioneerde leerkrachten. Ze hebben 1 zoon van 23 jaar die Carlos Fernandez Olano heet. Ze wonen in Chiclayo, de 4de grootste stad van Peru met 738.000 inwoners. Ik heb al een aantal keren contact gehad met mijn gastbroer en deze is zó chill! Ik zal naar school gaan aan de Universidad Senor de Sipan, één van de universiteiten in Chiclayo.

Morgen zullen we dan maar de valies is maken, langer kan ik het niet uitstellen. Ik weet echt niet wat ik allemaal ga meenemen al heb ik al wel een volgorde in gedachten om in te pakken:
1. Dingen die ik gekregen heb (aandenken)
2. Reisapotheek
3. Cadeautjes voor de gastfamilie
4. Hygiënische producten
5. Andere belangrijke spullen
6. Kleren, etc ...
Zo moet mijn valies wel ingepakt raken. Al wat ik dan niet kan meenemen, koop ik ginder wel :D Nog genieten van de paar dagen dat ik thuis ben, met waarschijnlijk nog een paar emotionele afscheidsknuffels en dan begint mijn avontuur!

Hasta la proxima!!!!!

1 opmerking: